Automobilio vidaus šildymas rytais – tikras išbandymas, ypač tada kai tenka nuvalyti ant priekinio stiklo esantį sniegą ir leisti sušilti salonui. Bent jau tokia realybė ištikdavo senesnių transporto priemonių su vidaus degimo varikliais šeimininkus.
Naujosios kartos elektromobiliuose, tokiuose kaip „Ford F-150 Lightning“, viskas gali vykti daug sklandžiau ir greičiau. Iš dalies dėl to, jog transporto priemonei nereikia šildyti aušinimo skysčio tam, kad šiltas oras pradėtų tekėti per ventiliacijos angas. Vietoj to, tam, kad sušildytų automobilio saloną, „Ford“ pasiima energiją iš baterijų ir tai daro stebėtinai greitai.
Kaip galime pastebėti aukščiau esančiame vaizdo įraše, skirtumas tarp laiko, per kurį elektrinis „F-150“ sušildo savo saloną, lyginant su senesniu, vidaus degimo varikliu varomu „Dodge Caravan“, yra milžiniškas. Vaizdo įraše vedėjas tam, kad pamatytų kaip greit pakyla vidaus temperatūra nuo maždaug 0 iki 17 laipsnių šilumos, naudoja klasikinį termometrą.
Palyginimui, įprastinėje transporto priemonėje su vidaus degimo varikliu, norint tiekti karštą orą į vidų, temperatūra turi pakilti iki darbinės, atsidaryti termostatas ir į šildytuvo šerdį patekti šiltas aušinimo skystis.
Verta pabrėžti, jog „Ford“ elektrinis pikapas turi konvekcinį šildytuvą, o ne šilumos siurblį, kuris iš esmės veikia kaip didžiulis plaukų džiovintuvas. Žinoma, tai yra technologija, kuri nėra labai efektyvi energijai. Nepaisant to, tai nesutrukdė laimėti Motor1.com tinklapio organizuoto „Geriausio EV 2022“ ir „Geriausio pikapo 2022“ apdovanojimų. Taip pat 2023 m. „Ford F-150 Lightning“ pelnė MotorTrend portalo organizuotą metų pikapo titulą.
Kol dar neperžiūrėjote vaizdo įrašo, neverta užbėgti už akių, bet galima pasakyti tik tiek, kad rezultatas – netikėtas. Sugrįžkite į straipsnio viršų ir įsitikinkite patys.