2020-aisiais automobilių nuomos milžinė „Hertz“ netikėtai paskelbė bankrotą. Tačiau liūdnas naujienas sekė žinia, kad geriausias visų laikų amerikietiškojo futbolo (NFL) žaidėjas Tomas Brady netikėtai tapo „Hertz“ ambasadoriumi ir pradėjo reklamuoti faktą, jog bendrovė užsakė per 100 000 „Tesla“ elektromobilių, kuriuos klientai galės išsinuomoti visame pasaulyje. Tai buvo neįtikėtina naujiena tiek automobilių nuomos, tiek pačių automobilių rinkoje. Ir panašu, jog šias ypatingas pastangas vainikuoja grįžtantis pelnas.
Pasak „Tesla“ įkūrėjo Elono Musko, visas planuojamas „Teslas“ nuomos gigantė turėjo užsisakyti taip pat, kaip ir bet kuris kitas klientas. Bendrovei nebuvo suteikta nuolaida naujajam elektromobilių parkui, jai teko laukti eilėje. Nepaisant to, automobilių nuomos bendrovė ir toliau palaipsniui pildo bene populiariausių ir geidžiamiausių elektromobilių sąrašą. Netgi tie žmonės, kurie galbūt neplanuoja ar negali įpirkti elektromobilio, turi galimybę „Teslą“ išsinuomoti ir išbandyti.
Nuo tada, kai išplėtė savo elektromobilių pasiūlą, „Hertz“ metinis pelnas išaugo 12 procentų. Nors galbūt manote, kad šį pajamų šuolį lėmė žaibiškai populiarėjantys elektromobiliai ir iš to išplaukianti tendencija nuomotis elektromobilius, tai dar nėra visa istorija. Žinoma, „Hertz“ gali pasigirti daug didesniais nuomos rodikliais nei anksčiau, o ir, lyginant su pandeminiu laikotarpiu, pati verslo plėtra tapo dar spartesnė, tačiau tikrasis pranašumas prieš kitas nuomos kompanijas yra ypač efektyvesni veiklos kaštai.
Po 2022 m. trečiojo ketvirčio „Hertz“ generalinis direktorius Stephenas Scherras paskelbė apie pasiektą dar vieną EV susitarimą, šį kartą - su GM dėl 175 000 elektromobilių įsigijimo. Bendrovė taip pat pažymėjo, kad per trečiąjį ketvirtį jos audituotos pajamos pasiekė 2,5 milijardo JAV dolerių. Visa tai - dar prieš naująjį elektromobilių susitarimą su GM.
„Tam, kad pasiektume finansinius rezultatus, sutelkėme savo dėmesį į nepriekaištingos veiklos kokybės diegimą ir transporto parko optimizavimą. Tai leido sparčiau investuoti į mūsų strateginius prioritetus, tokius kaip elektrifikacija, tuo pačiu tiek didinant dividendus akcininkams, tiek užtikrinant savo klientams bekompromisį aptarnavimą.“, - kalbėdamas apie minėtus finansinius rodiklius teigė S. Sherras.
„Hertz“ apskaičiavo, kad jos elektromobilių parko priežiūra yra 50–60% pigesnė nei iškastiniu kuru varomų automobilių. Be to, automobilių nereikia taip dažnai prižiūrėti ar taisyti, o tai prailgina jų eksploatavimo laiką.
„Hertz“ taip pat neseniai paskelbė apie trečiąją EV partnerystę. Bendrovė perka 65 000 elektromobilių iš „Polestar“. Tarp Tesla, GM ir Polestar, Hertz savo EV parke siekia turėti beveik 350 000 elektromobilių. Pastebint tokį sutaupytų sąnaudų ir išaugusių pajamų santykį, tai turėtų vesti link dar įspūdingesnių kompanijos rezultatų.