Pasirinkta naujiena

EV rugsėjo 07, 2023

4 SVARBIAUSI „TESLA MODEL 3“ PATOBULINIMAI: KUO NAUJASIS MODELIS SKIRIASI NUO SENOJO?

Kiek netikėtai šių metų rugsėjo 1 d. „Tesla“ elektromobilių bendruomenę sudrebino atnaujinto „Model 3“ pristatymu. Kaip išpranašavo įvairūs gandai, populiarusis gamintojo modelis sulaukė nedidelės plastinės operacijos išorėje, kuri apėmė priekinius ir galinius žibintus bei nugludino kėbulo linijas. Vis dėlto tai toli gražu nebuvo vieninteliai patobulinimai – žemiau tekste pateikiame 4 svarbiausius pasikeitimus, kurie neliks nepastebėti nė vieno „Tesla“ gerbėjo.

Pagrindiniai akcentai:

• 2023-ųjų „Tesla Model 3“ pasižymi atnaujinta išore, suteikiančia geresnes aerodinamines savybes, taip pat siauresniais priekiniais žibintais, atnaujinto dizaino galiniais žibintais ir naujomis kėbulo spalvų pasirinkimo galimybėmis.

• „Model 3“ salone atsirado visiškai nauji valdymo ekranai, įskaitant naująją 15,4 colių centrinę konsolę bei papildomą 8 colių ekraną gale sėdintiems keleiviams. Taip pat salone buvo sumontuota daugiau garsiakalbių, o šalia vairo nebeliko valdymo svirtelių.

• Atnaujintas „Model 3“ gali pasigirti iki 12 proc. išaugusiu bendru elektromobilio efektyvumu - nuo vėjo pasipriešinimo koeficiento iki didesnio įveikiamo atstumo. Siekiant užtikrinti geresnį važiavimo komfortą ir, tuo pačiu, nepakenkti valdymui, buvo atnaujinta automobilio pakaba.

1. Atnaujinta automobilio išorė ir pagerėjusi aerodinamika

„Tesla“ išlaikė subtilų 2023 m. „Model 3“ išorės dizainą. Priekyje įtaisyti siauresni priekiniai žibintai su ryškesnėmis LED šviesų juostelėmis, tačiau nebeliko apatinėje priekinio bamperio dalyje buvusių rūko žibintų.

Automobilio gale esantys šviesos diodų elementai taip pat yra atnaujinti – atsirado siauresnių šviesos linijų akcentai. Pertvarkyta ir apatinė bamperio dalis. Įdomu tai, kad nors priekinių rūko žibintų ir nebeliko, jie buvo naujai sumontuoti galiniame bamperyje.

Dar vienas ryškus pokytis automobilio gale yra kartu su bagažinės dangčiu pakeliama vientisa žibintų juosta.

Spalvinę „Model 3“ paletę taip pat papildė dvi naujos spalvos, pavadintos „Ultra Red“ ir „Stealth Grey“. Panašius atspalvius galite sutikti didesniajame „Tesla“ sedane – „Model S“.

Taip pat atsinaujino ir automobilio ratlankių dizainas. Standartiškai „Model 3“ bus komplektuojamas su nauju 18 colių lengvojo lydinio ratlankių rinkiniu. Pasirinktinai bus galima užsisakyti ir 19 colių, dešimties stipinų lengvojo lydinio ratlankius „Nova“.

Tesla model s atstumas

2. Atnaujintas interjeras su naujomis valdymo konsolėmis

Atnaujintoje automobilio vidaus erdvėje radikalių pokyčių nėra. Yra naujas prietaisų skydelis, naujo dizaino vairas (kuris, laimei, nėra toks kaip S ir X modeliuose), nauja 15,4 colių centrinė valdymo konsolė-ekranas (kuris yra tokio pat dydžio kaip ir senasis 15 colių ekranas, tačiau jį juosia plonesni rėmeliai). Na ir kaip gi be papildomo 8 colių ekrano automobilio gale, kur sėdintys keleiviai galės reguliuoti klimato ir medijos nustatymus bei žiūrėti filmus.

„Tesla“ minėto automobilio „Long Range“ versijoje sumontavo daugiau garsiakalbių ir jų skaičių padidino nuo keturiolikos iki septyniolikos. Šiems dar daugiau galios suteikia pora stiprintuvų ir žemųjų dažnių garsiakalbių. Bazinis „Model 3“, kaip ir anksčiau, gaus tą pačią devynių garsiakalbių garso sistemą.

Nebeliko šalia vairo buvusių svirtelių, todėl įvairių indikatorių valdikliai buvo perkelti ant pačio vairo. „Tesla“ taip pat pakeitė galinių sėdynių atlošo dizainą, kuris atnaujintame modelyje yra dar labiau pritaikytas išskirtiniam gale sėdinčių keleivių komfortui. Žinoma, keliauti šiuo elektromobiliu nebus taip patogu kaip daugybę funkcijų talpinančiame „Model S“ sedane, tačiau „Model 3“ turėtų būti pastebimai patogesnis nei anksčiau.

Nors „Model 3“ kėbulas ir ratų bazė išliko tokia pati, tačiau bagažinės erdvė padidėja daugiau nei 30 litrų, t.y. nuo 561 iki 594 litrų.

Dėka daugiau garsą izoliuojančių medžiagų, automobilio akustinis komfortas taip pat yra pastebimai išaugęs. Be to, anksčiau „Tesla“ dvigubus stiklus montuodavo tik „Model 3“ priekyje ir priekinėse šoninėse durelėse, tačiau nuo šiol ši dvigubų stiklų sistema apima visus automobilio stiklinius paviršius.

Telsa model S interjieras

3. Išaugęs efektyvumas ir įveikiamas atstumas

Kolkas dar neturime išsamesnės informacijos apie „Model 3“ baterijos parametrus ar jos dėka įveikiamą atstumą, tačiau „Tesla“ teigia, kad šis automobilis pasižymi iki 12 proc. didesniu bendru efektyvumu nei iki šiol. Tai turėtų reikšti, jog pagal JAV Aplinkos apsaugos agentūros (EPA) parametrus, standartinės komplektacijos modelis pilnai įkrautas gali nuvažiuoti beveik 480 km, o „Long Range“ komplektacijos modelis įkrautas įveiks visus 580 km.

Kol kas dar nėra naujienų nei apie aukščiausią „Model 3“ „Performance“ versiją, nei apie automobilio galios ar traukos patobulinimus.

Geresni bendro efektyvumo rezultatai pasiekiami nuo 0,23 iki 0,219 sumažinus automobilio oro pasipriešinimo koeficientą, kas reiškia, jog tai - aerodinamiškiausia „Tesla“ rinkoje. Viena iš priežasčių, kodėl pirkėjai renkasi būtent „Model 3“, yra galimybė vienu įkrovimu nuvažiuoti daugiau nei bet kada anksčiau.

4. Atnaujinta pakaba – naujas komforto lygis

Nors dėl savo valdymo savybių ir įtraukaus vairavimo „Model 3“ visada buvo smagus vairuoti elektromobilis, jis niekada nebuvo ypač patogus. „Model 3“ puikiai įveikdavo didesnes kelio duobes, tačiau važiuojant grublėtu asfaltu ar kitais kelio nelygumais, automobilis neatrodė kažkuo išsiskiriantis iš panašaus lygio konkurentų.

„Tesla“ visiškai peržiūrėjo ir atnaujino „Model 3“ pakabos sistemą, ypatingą dėmesį skirdama komfortui ir garso izoliacijai. Dėl to, tiek vairuotojo, tiek keleivio patirtis važiuojant viename iš šių elektromobilių tikrai bus geresnė nei anksčiau.

Gera žinia ta, kad visi šie patobulinimai nėra pasiekti valdymo dinamikos sąskaita, todėl automobiliui net ir tapus komfortiškesniam, „Model 3“ turėtų šią puikią valdymo patirtį išlaikyti.

Tesla model s nuvaziavimas

„Tesla Model 3“ tereikėjo subtilių patobulinimų

Turint omenyje didžiulę „Model 3“ sėkmę, elementaru, jog „Tesla“ per daug jo nekeitė. Net ir atnaujinus automobilio dizainą, ši transporto priemonė vis tiek yra akimirksniu atpažįstama. Visgi, tuo pačiu, ji pakankamai skiriasi nuo praėjusios versijos tiek, kad atrodytų šviežia ir viliotų pirkėjus. Ji netgi gali būti pakankamai naujoviška, jog net ir esamus „Model 3“ šeimininkus paskatintų parduoti savo transporto priemonę tam, kad jie galėtų mėgautis atnaujinto modelio privalumais.

Nuvažiuojamo atstumo padidinimas taip pat svarbus, parodantis, kad visa tai daugiau nei tik vizualinis atnaujinimas ir kad gamintojas atkreipė dėmesį į tai, kas lemia jo populiarumą. Tikimės, jog naujasis „Model 3“ tęs savo sėkmę, ypač todėl, kad ir anksčiau „Model 3“ buvo ir taip daugiau nei vertas jį nusipirkti.

Jei šiandien Europoje užsisakysite atnaujintą „Model 3“, šis automobilis jus pasieks maždaug 2023 m. lapkritį. „Tesla“ savo oficialioje interneto svetainėje JAV dar nėra paskelbusi naujausios informacijos, tad tikėtina, kad pirmiausia šis automobilis pasieks būtent Europos pirkėjus.

Visas naujojo „Tesla Model 3“ specifikacijas galite rasti mūsų duomenų bazėje.

Autorius
Ignas Petrikonis
Kategorija
Paskelbta
rugsėjo 07, 2023
Šaltinis
https://www.makeuseof.com/2023-new-tesla-model-3-facelift-improvements/